25 Temmuz 2009 Cumartesi

Dün Alerji Merkezindeydim...

Alerji her geçen gün artan bir problem biliyorsunuz. Dün Alerji Merkezinde randevum vardı. Doktorla görüştük ve bazı sorular sordu. Nereniz kaşınıyor? Hangi mevsinde daha yoğun alerji oluyorsunuz? Kulandığınız ilaç var mı? vs.gibi bir sürü soru... Daha sonra koluma 11 nokta koydular ve üzerine iaç damlattılar. Sonra da steril aletlerle (ucu sivri jilete benziyor) hepsinin üzerine birer kere batırdı. Merak etmeyin acımadı.20 dk.lık bir bekleyişten sonra noktaların 4 tanesi kabardı ama 2 tanesi çok daha fazla... Bende POLEN ve YABANİ OT alerjisi mevcutmuş. Yani pikniğe gidince neden dönüşte rahatsızlanıyorum anlaşıldı.
Pazartesi günü Rapor çıkartmak için hastaneye gideceğim ve daha sonra aşılarımın siparişi verilecek.
Sürecin nasıl işlediğine gelince: İlk başlarda haftada bir, bir süre sonra 15 günde bir, daha sonra 3 haftada bir ve ayda bir şeklinde bir süreç işliyormuş.Aşılama süresi en az 3 yıl imiş. Ama bunları çekmektense süreci başlatacağım. Kilolarımın nedeni de ortaya çıktı. Alerji kesici olarak kullandığım ilaç (AURES-Antihistamnik) iştah açıyormuş. İçinde kortizon varmış. İğnelerde kortizon olmadığı söyledi. Umarım aşının başlaması ile birlikte kilolarıma da elveda derim. Herkese alerjisiz bir hayat diliyorum...

3 yorum:

  1. canım çok geçmiş olsun.inşallah kaşıntıların geçer...

    YanıtlaSil
  2. Arkadaşım çok geçmiş olsun.Bende aynı dertten muzdaribim.1,5 senedri alerji ile uğraşıyorum aynı ilacı bende aldım ve senın dedığım gibi kilo aldım.Şimdi başka bir ilaca başladık beım tahlıllerım de inşallah sonuçlanır.İllet bir rahatsızlık bu alerji.Neyse canım biraz uzun yazdım.Tekrar geçmiş olsun.Sevgiler...

    YanıtlaSil