15 Temmuz 2009 Çarşamba

Diyete devam ama nereye kadar?


Diyetimin neredeyse 4.günü. Bu akşam da yürüyüşe çıkamadım. Üstüne üstlük de tatlı yedim. Ama arada kaçamak olur değil mi? Biraz önce de vişne sodamı içtim. Harikaydı! Kendimi motive etmek için beyaz bir kağıda ne yediğimi yazıyorum. İşin kötü yanı mutsuzum. Sanki tatlı yeyince mutluluk hormonum çok hızlı çalışmaya başlıyor. Damarlarımdaki kan daha hızlı akıyor. Ama tartıdaki kilomu görünce inanın hormon, tatlı teselli etmiyor insanı. Hele bir de kendimi fotoğrafta görünce gerçekten kilo vermem gerektiğini daha da iyi anlıyorum. Dostum Serpil'le aramızda tam 14 kg var.Ne kadar da çok....

Ben de zayıf olmak istiyorum....

Hem de çok kısa zamanda.....

1 yorum:

  1. ah be güzelim üzme kendini verirsin.strese gerek yok..
    öptüm

    YanıtlaSil