13 Temmuz 2009 Pazartesi

Bugün Diyete Başladım....







Bu yaptığım ilk diyet değil ama umarım SON olur. Artık kilo vermek, zayıf ve hoş görünmek istiyorum...
Arkadaşımın bir tanesi bana sürekli "Hala yiyerek zayıf kaldıklarını düşünüyorsun değil mi?" diyerek yanlış yaptığımı bana anlatmaya çalışsa da ben mideme bir türlü söz geçiremiyorum. Benim gibilerin sayısı da hiç az değil biliyorum. Amacım 10 Kg vermek. Vermek ve bir daha onları geri almamak.

Şimdi yürüyüşten geldim ve arkadaşımın haftasonu benim için oluşturduğu bloga ilk yazımı yazıyorum.
Umarım yeni bir başlangıç olur ve verdiğim kilolar bloga yazdığım yazılar olarak hayatıma yansır. İstemek başarmanın yarısıdır derler... Şu an çok aç değilim ve istiyorum. Ama acıkınca ne olacak bilmiyorum...

1 yorum:

  1. başarılar dilerim arkadaşım.umarım yakında incecik birer hatun oluruz...

    YanıtlaSil